Laatste etappe: Brugge - Sint-Idesbald - Reisverslag uit Sint-Idesbald, België van Marijke en Eric - WaarBenJij.nu Laatste etappe: Brugge - Sint-Idesbald - Reisverslag uit Sint-Idesbald, België van Marijke en Eric - WaarBenJij.nu

Laatste etappe: Brugge - Sint-Idesbald

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Eric

01 Augustus 2012 | België, Sint-Idesbald

Het zit erop, de fietstocht dan. Vandaag 50 km in recordtijd gefietst. Eigenlijk één rechte weg vanuit Brugge via Jabbeke (let even op de uitspraak van deze plaats, fonetisch is het Japbeeke en niet Jabbeke) en Nieuwpoort. Na de onrustige nacht (de receptioniste van het hotel was stomverbaasd over onze opmerkingen over de herrie 's nachts, terwijl ze zelf ook in deze straat woont. Slaapt zeker met oordoppen in...) hebben we genoten van een lekker ontbijt. Het hotel was gevuld met engelsen, dat kon je goed horen en goed zien... Daarna de ochtendvierdaagse gelopen naar de fietsenstalling en weer terug, zodat we even later volgepakt dwars door Brugge fietsten. Hier liepen op de (voor ons) vroege ochtend al weer zoveel mensen rond, het kan bijna niet anders of er moet ergens iets gratis te halen zijn geweest. Marijke lette goed op bij de zoveelste wegomlegging, deze ging over een soort zandpad, zodat we de stad in westelijke richting konden verlaten. Over de rit is weinig te melden, dus dat doen we dan ook niet. Vanaf Nieuwpoort waren we op bekend terrein, maar dankzij de navigatie hebben we zelfs hier nog twee nieuwe wegen ontdekt.
Wij gaan hier lekker uitrusten en recreëren en dat soort dingen. Eric gaat vrijdag nog 'even' heen en weer naar huis om de auto op te halen, we hadden nl. een enkele reis wat fietsen betreft!

• 01 Augustus 2012 - 21:23

Hans En Anja:

chapeau voor jullie tocht! Een hele prestatie om elke dag weer op het zadel te klimmen en de kilometers weg te "peddelen". Leuk dat we deelgenoot mochten zijn van jullie belevenissen en gedachtenkronkels. Rust lekker uit, geniet van een heerlijke vakantie!
    Hartelijke groet uit Schagen,

Anja en Hans